Świat jest pełen przenikających się trendów, które odwołują się często do dokładnie tych samych pomysłów z przeszłości. Nadawanie nieco nowego stylu starym pomysłom jest dzisiaj powszechne w niemal każdym segmencie biznesu. W modzie trudno jest postawić wyraźną granicą między tym, co korzysta ze starych pomysłów lub jest całkowicie nowe – projektanci potrzebują inspiracji i często szukają w podświadomości i wzorach, które utkwiły im w pamięci za młodu. Odwoływanie się do przeszłości ma wiele zastosowań także w muzyce, która kocha postęp i szukanie nowych brzmień a jednocześnie nie jest kompletnie opłacalna w archaicznym wykonaniu i musi się regularnie zmieniać, tak jak zmieniają się jej odbiorcy i rzeczywistość, o której opowiada. W dużej mierze wszystkie ważne decyzje biznesowe czy wizerunkowe kampanie podporządkowane są właśnie temu, czego oczekują odbiorcy a ponieważ są to ludzie coraz młodsi, coraz dziwniejsze rozwiązania pojawiają się na rynku. Jednocześnie wszyscy dostawcy produktów i usług muszą mocno silić się na szukanie progresu.
Losowe wpisy:
Nurkowanie – Koh Tao
Nurkowanie na Koh Tao jest bardzo popularne, a większość turystów odwiedza tę wyspę by nurkowac, lub zacząć tutaj swoją podwodną przygodę. Ci, którzy nie mieli okazji do nurkowania, maja idealna okazje by spróbować tego na Koh Tao, wyspa jest...
Ceny w Tajlandii
Ceny w Tajlandii dosyć dużo wzrosły w ostatnich latach, lecz nadal jest tanio dla przeciętnego turysty z zachodu, dlatego Tajowie chętnie zawyżają ceny dla obcokrajowców. Na bazarach i sklepach, w których nie ma widocznych cen, obowiązkowo trzeba się targować....